blog blog .

blog

ستاره شناسي هتل / ستاره هايي كه بر تابلوهاي هتل نقش بسته اند ، يعني چه ؟

هتل‌ها از امكانات اقامتي و گردشگري شهرها به حساب مي‌آيند و بيشتر مورد استفادهٔ مسافران و گردشگران قرار مي‌گيرند. اما چيزي كه مهمه ستاره شناسي هتل مي باشد . براي اطلاعات بيشتر با ما در پرشين وي همراه باشيد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۹:۲۰ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

چرم طبيعي فابريك صندلي بنز

چرم مخصوص فرمان اتومبيل
فرمان خودرو قسمتي است كه دستان راننده در طول رانندگي با آن در تماس است. به همين علت در معرض فرسايش و پوسته پوسته شدن قرار دارد. خودروسازان معتبر دنيا در توليد محصولات خود از مواد اوليه با كيفيت استفاده مي كنند. معمولا جنس فرمان و داشبورد محصولات اين شركت ها از يك نوع پلاستيك فوم فشرده مي باشد. اما در مورد خودروهاي توليد داخل، چنين اتفاقي نمي افتد. فرمان اتومبيل هايي كه در كشور توليد مي شوند، از يك نوع پلاستيك سفت و خشك مي باشد. اين امر باعث شده تا بسياري از رانندگان براي مراقبت از فرمان و دست هاي خود، از روكش فرمان استفاده كنند. با كمك اين روكش ها، دست رانندگان بر روي فرمان ليز نمي خورند. نقش اين روكش ها زماني پر رنگ تر مي شود كه افراد در مناطق گرم و مرطوب رانندگي مي كنند. روكش فرمان در زيبايي و نظافت آن تاثير زيادي دارد. انواع مختلفي از روكش ها وجود دارند كه در بين آنها، روكش هاي چرمي طرفداران زيادي دارند. مدل هاي مختلف چرم فرمان اتومبيل شامل روكش فرمان چرم سوزني، ورني، چرم ويكتور، روكش فرمان چرم طبيعي يا گاوي، پوست ماري و … مي شوند. استفاده از چرم براي روكش فرمان اتومبيل باعث افزايش طول عمر فرمان مي شود. تنوع مدل هاي آن موجب شده تا با هر نوع سليقه اي سازگار باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۴:۲۳ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

راه هاي سازگار شدن با محيط زيست در سفر به طبيعت

در گردشگري دوستدار محيط‌ زيست، هدف تنها ديدن طبيعت نيست و حفاظت از آن و رساندن فايده به جوامع محلي هم مورد نظر است. مكان‌هاي گردشگري در حال تبديل شدن به محيط زيست سازگارتر و جذاب‌تر هستند. راه هاي سازگاري با محيط زيسترا در پرشين وي ببينيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۳:۳۵ توسط:blog موضوع: نظرات (0)